Časté otázky

ON-LINE REZERVÁCIA BMW MOTORRAD.

Nájdite všetky často kladené otázky o rezervácii BMW Motorrad on-line, ako napríklad: Ako funguje on-line rezervácia? Ako bude motocykel rezervovaný výhradne pre vás?

Časté otázky

Ak chcete získať ďalšie informácie o cene vozidla, ktoré vás zaujíma, kontaktujte príslušného predajcu.

Rezervácia s poplatkom je žiadosť o rezerváciu so zámerom kúpiť vozidlo v obchodnom zastúpení. Na rezerváciu vozidla do doby uzavretia zmluvy je potrebný rezervačný poplatok.
Rezervačný poplatok je nevyhnutný na zaistenie vozidla počas obdobia do dňa uzavretia zmluvy. Počas tejto doby si nikto iný nemôže toto vozidlo rezervovať na platforme. Po uzavretí zmluvy bude vozidlo odstránené z platformy a nebude už viac k dispozícii na predaj.
Ak je vaša zmluva uzavretá, rezervačný poplatok bude započítaný do konečnej platby a/alebo platby podľa lízingovej zmluvy. Ak k uzavretiu zmluvy nedôjde, poplatok vám bude refundovaný na váš bankový účet.

Dopyt teraz je nezáväzná žiadosť o kontaktovanie. Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa konkrétneho vozidla, môžete pomocou tlačidla Dopyt teraz poslať dopyt priamo príslušnému predajcovi. Váš predajca spracuje vašu požiadavku a ozve sa vám čo najskôr.

Áno, dostanete presne ten motocykel, ktorý je vyobrazený na fotografii.

Pri výbere vozidla kliknite na znak hviezdičky a pridajte motocykel medzi vaše obľúbené. Prihláste sa do MyBMW a vyhľadajte uložené vozidlá.

Môžete kontaktovať naše Centrum služieb zákazníkom BMW.
Všetky informácie o zákazníckom servise nájdete tu:  ODKAZ

Rezervácia a platba

  1. Prihlásenie alebo registrácia v MyBMW
    Po výbere modelu a kliknutí na položku „Rezervácia s poplatkom“ sa prihláste alebo zaregistrujte na MyBMW
  2. Osobné údaje
    Vyplňte svoju súkromnú alebo firemnú adresu a následne akceptujte marketingovú komunikáciu
  3. Váš motocykel
    Posledná kontrola všetkých údajov o motocykli, fakturačnej adresy a akceptácia zmluvných podmienok
  4. Platba
    Vyplňte vaše platobné údaje a kliknite na položku „Rezervácia s poplatkom“

Áno. Po prihlásení máte prístup k vašim rezerváciám, obľúbeným vozidlám a osobným údajom.

Ak chcete získať prístup k rezervácii, ktorú ste si predtým rezervovali, postupujte podľa týchto krokov:

  • Prihláste sa na portál MyBMW tak, že kliknete na položku Prihlásiť sa v ľavej hornej časti stránky
  • Po prihlásení nájdete vašu predtým rezervovanú rezerváciu v časti „Rezervácie“ 

Vaše osobné údaje môžete zmeniť vo vašom profile MyBMW v časti „Zmeniť profilové údaje“.

Informácie o vašej faktúre získate u vášho predajcu.

Áno, vašu rezerváciu môžete zrušiť a rezervačný poplatok vám bude refundovaný. Ak chcete zrušiť vašu rezerváciu, obráťte sa na príslušného predajcu.

Áno, stav môžete sledovať na profile MyBMW v časti „Rezervácie“.

Áno. Hneď, ako si rezervujete vozidlo, môžete v obchodnom zastúpení absolvovať skúšobnú jazdu.

Áno, ak si chcete rezervovať vozidlo, musíte zaplatiť rezervačný poplatok. Výšku rezervačného poplatku určuje predajca a môže sa líšiť v závislosti od vozidla. Ak si rezervujete vozidlo, bude vám tento poplatok započítaný ako záloha. Ak k uzavretiu zmluvy nedôjde, táto záloha vám bude vrátená.

Výšku rezervačného poplatku určuje predajca a môže sa líšiť v závislosti od vozidla. Ak si rezervujete vozidlo, bude vám tento poplatok započítaný ako záloha. Ak k uzavretiu zmluvy nedôjde, záloha dostanete naspäť.

On-line rezervácie môžete v súčasnosti zaplatiť kreditnou kartou. 

  • Na vašom účte nemáte dostatočný kredit.
  • Váš účet je zrušený.
  • Platnosť vašej kreditnej karty exspirovala.
  • Vaša platba je po splatnosti.
  • Váš účet bol označený ako podvodný.
     

Nie. Rezervácia vopred nie je podmienkou kúpy vozidla, ale až do uzavretia zmluvy o predaji vozidla bude vozidlo „blokované“. V prípade, ak zmeníte názor a nechcete vozidlo kúpiť, kontaktujte okamžite predajcu za účelom stornovania rezervácie. Len čo predajca vykoná storno, peniaze vám budú refundované.

Áno. Okamžite kontaktujte predajcu, aby stornoval rezerváciu. Len čo predajca vykoná storno, peniaze vám budú refundované a budete si môcť zvoliť nový motocykel. Ak chcete získať ďalšie informácie o zmene vozidla, kontaktujte predajcu.

Áno. V kroku „Osobné údaje“ procesu platby môžete určiť, či ste súkromný alebo firemný zákazník.

V prípade storna bude suma pripísaná pôvodným spôsobom platby, ktorý ste použili. Hneď ako bude storno spracované, dostanete potvrdenie.

  • Máte právo túto zmluvu kedykoľvek zrušiť bez uvedenia dôvodu. Za účelom uplatnenia si vášho práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte prostredníctvom jasného vyhlásenia o vašom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy. Môžete buď vyplniť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, alebo urobiť iné jasné vyhlásenie a poslať ho príslušnému predajcovi/predávajúcemu poštou alebo e-mailom. Meno, adresa a e-mailová adresa predajcu (ak je k dispozícii) vám budú zaslané v čase vytvorenia rezervácie. Po prijatí vyhlásenia predajcom vám predajca okamžite pošle e-mail s potvrdením o zrušení.
  • Na dodržanie termínu stornovania stačí, aby ste poslali vaše oznámenie o uplatnení vášho práva na stornovanie pred uplynutím lehoty na stornovanie.
  • Ďalší kontakt
  • Predajca vám okamžite vráti celú sumu, akonáhle predajca dostane po vykonaní rezervácie oznámenie o vašom stornovaní. Pri tejto spätnej platbe použije predajca rovnaký spôsob platby, aký ste použili pri pôvodnej transakcii, pokiaľ s vami nebolo výslovne dohodnuté niečo iné. V žiadnom prípade vám nebudú za túto spätnú platbu účtované žiadne poplatky.